سلامتی...

    

امشب میزنم به سلامتیه اون لامصبی که از زندگیم رفت....

اما هنوز از این دل لعنتی نرفته......!!!!

به سلامتی اونییکه تا بود،امید بود...نفس بود........آرامش بود........ رویابود......ولی خاطره شد......

بغض شد.....درد شد.....کابوس شد.....

به سلامتی کسی که عادت کردم به نبودنش ولی باز دلم بودنشو میخواد......

سلامتی اون بی معرفتی که پا پیش گذاشتم واسه برگشتنش اما فهمیدم ازم سیر شده .....

سلامتی اونی که الان بدون من خوشه .... وحتی دیگه اسمم یادش نیست ......

سلامتی مخاطبی که دیگه خاص نیست .....چون دیگه مال من نیست .......

سلامتی تنها ماه زندگیم که بعد رفتنش حتی شبام هم سوت وکور شده..........



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت16:54---13 خرداد 1394
روی قلبم نوشتم ورود ممنوع
عشق اومد در زد وگفت:من بیسوادم


za]-[ra
ساعت16:44---4 خرداد 1394
لینکیدمت گلم
وبت خیلی قشنگه
پاسخ:فدات عزیزم..


zahra
ساعت15:55---4 خرداد 1394
سلام هانیه جون
تبریک میگم خانمی وب قشنگی داری
پاسخ:ممنون از نظرت زهرا جونی فداتت عزیزم


AmirHossein
ساعت14:36---4 خرداد 1394
وبت خوشگله عین وب من
موفق باشی
پاسخ:ممنونم همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ا 20:44 نويسنده : : jUst f0r My Life ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.